Ayuh geng bersih masjid

Pagi tadi kiter join satu aktiviti gotong-royong kat masjid Nurul Iman... Kat Kebun Bharu... Start dari kul 8 pagi sampai kul 1.15... Takde banyak benda yang kiter nak criter... Tapi, memang agak penat gak la... Dan best... Sekurang-kurangnye ade la aktiviti yang kiter wat slen tido je... Alamak, kantoi!!! Huhu... Walaupon tak banyak criter, kiter nak kongsi pic ngan kengkawan untuk menjadi bukti, dan menunjukkan betapa busy nye kiter... Huhuhu...
Pic kawan kiter.. D-ba n G-ha...

Ha... Ni baru kiter... Tengah menanam bunga kertas...
Bukannya pandai sangat... Tapi, hantam saja la...

Ni tengah bersihkan sliding door... Tengok, takde bajet nak beli
kain, gune surat khabar pon jadila...
Kiter takde sebab tengah ambik gambo...
Tapi, kiter pon bersihkan gak taw...

Diorang sebenarnye tengah mengecat pagar...
Tapi lebih ramai yang menengok daripada yang mengecat...
Kiter mengecat gak tadi... Tapi cume 1/10 bahagian pagar tu je la...Huh..


P/S: Dapat saksikan tak, betapa busy nye kiter????? Huhu...

4 orang bersuara:

CikGuSHELa on February 23, 2009 at 10:35 PM said...

rajinnye anak murid cikgu nih :)

intan on March 1, 2009 at 9:32 AM said...

Hehe... Cikgu jangan puji lelebih...

automotive blog on March 5, 2009 at 11:50 PM said...

wah.. so asyik.. e..

intan on March 6, 2009 at 6:38 PM said...

automotive blog, memang asyik...

Post a Comment

 

criterkiter Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template