simply entry

Harap cuti 9 hari ni aku harap dapat relax kn fikiran setenang2 nye..Almaklum saje la.. Aku da ,melalui hari2 yang sangat busy sepanjang waktu persekolahan.. Hal pelajaran, usahawan muda (aku CEO beb.. haha), tuisyen, asrama (aku jadi biro kerohanian taw..xlayak langsung..), pengawas, tae kwon do.. ish.. penat.. Masing2 nak aku bagi komitmen sepenuhnye, habis aku ni camne?? Mase untuk diri sendiri pon takde.. ish3.. X leh blah btol la..

Anyway, aku try la sebaik mungkin untuk jalankan semua tanggungjawab yang d amanahkan.. Untuk bulan kedua ni je, aku da MC 2 hari.. mula2 pasal demam, pastu sakit gigi plak.. lpas ni tak tau la ape lagi.. aku memang tak leh penat/tension.. gerenti sakit.. tp, aq redha je la bile da sakit.. Ni mesti sebab Allah nak suruh aku rehat.. Tadi je aku kena pegi skola.. Di panggil wat persembahan tae kwon do sempena mesyuarat PIBG.. terasa agak bangga sebab di bagi kepercayaan untuk wat persembahan betul2 depan tetamu kehormat yang datang.. huhu.. Hasil persembahan tu, memang dapat tepukan yang gemuruh.. Alhamdulillah la.. walaupon cume berlatih 2 kali je.. hak2.. Ok la, sambung cerita merepek dalam entry yang lain la plak ye.. haha.. hepi holiday semua ! !

SALAM..

0 orang bersuara:

Post a Comment

 

criterkiter Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template