Taon depan ade lagi, intan

Tadi lawan bahas peringkat daerah... Alhamdulillah, dapat masuk sparuh akhir... Tapi, tak dapat masuk akhir.... Sebenarnya, memang kiter taknak menang kat peringkat akhir, sebab nanti kena wakil peringkat negeri... Penat la... Tapi, kiter agak sdeh, coz, final pon kiter tak dapat sampai... Kalah ngan SMK Banting kat separuh akhir... Dah penat bertungkus- lumus selama seminggu, tapi tak dapat final... Anyway, tak pe la... Taon depan, kalau ade rezeki, try lagi... Insyaallah..Erm... Yang penting, kitorang da wat yang terbaik...Walaupon, da kalah... Ber'pose'  itu penting... Ap lg, say cheese!!!!


Waktu perbahasan..."Wei, ko wat la muke garang siket... Biar diorang gerun.."
"Cikgu, kami kalah!!!! Yeah!!!!"
Lelaki tunggal dalam pasukan kami... "Aduh... Aku segan la..."
"Kamilah 3 pembahas TPG... See you next year!!!!!"





P/S: Dah kalah pon tak sedar diri lagi... Dok asyik bergambo je...Harap2 taon depan, ade rezeki...I wanna do my best.. Amin...

2 orang bersuara:

+akufobia+ on April 6, 2009 at 10:35 AM said...

huhu.takpe.tahun depan buat elokelok.kasi menang sampai negara.(er.ada ke?)ngee.hu.ayat macam suka bila da kalah tapi nak macam nak pergi final.hade.

criterkiter said...

Hehe....

Post a Comment

 

criterkiter Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template