First time dapat award

Huhu... Kekadang tengok orang dapat award, kiter teringin gak.. So, sebab tu kiter rase gumbira sangat bile ade owang nak bagi award kat kiter... Ni award daripada asyraf1995...


Tq Asyraf....

P/S: Takde owang len nak bagi kiter award ke??????

5 orang bersuara:

+akufobia+ on May 1, 2009 at 3:18 PM said...

haha.tak payah minta.nanti datang sendiri.ngee.

zarana on May 1, 2009 at 4:25 PM said...

asyraf mne intan???

Ain on May 2, 2009 at 11:35 AM said...

Bagi kita award plak,ye???He...He...He... Macam tak tau malu jer kita ni,kan????

-- [r][4][p][t][o][R] -- on May 3, 2009 at 12:14 PM said...

http://r4ptorm4chin3.blogspot.com/2009/04/so-disebabkan-kemalasan-yang-teramat.html

amik la award saya tu..tapi maaf la cincai jer

..::aNA sOFieyah::.. on May 4, 2009 at 1:18 PM said...

intan kita pun nk bg award dkt intan ni..
so,rajin2 la wat erk...
buat julung2 kalinye ni kita bg award kat intan..
heheh..

Post a Comment

 

criterkiter Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template