Kiter nak mintak tolong lagi

Erm... Cam yang kiter pernah cakap sebelum ni, kiter nak mintak tolong untuk perbahasan kiter nanti kan??? So, sekarang pertolongan tu amat diperlukan... Kiter takde idea nak wat ape ni... Tajuk nye, "AMALAN PENGGUNAAN TEKNOLOGI MAKLUMAT MEMBANTU KECEMERLANGAN PELAJAR"... tolong la kiter!!!! Persoalan yang perlukan jawapan ialah:

1-Selain teknologi maklumat, ade tak benda lain yang membantu kecemerlangan pelajar...Ape die?
2-Kenapa teknologi maklumat membantu kecemerlangan pelajar? Bukti?
3-Apakah definisi bagi perkataan berikut:
  -Amalan penggunaan
  -Teknologi maklumat
  -Membantu
  -Kecemerlangan pelajar
4-Apakah ciri2 kecemerlangan pelajar?
5-Apakah ciri2 pelajar cemerlang??

Itulah antara persoalan2 yang kiter perlukan jawapannye untuk persediaan perbahasan kiter... Kalau korang tau pape, jawap la ek... Dapat sikit pon jadi la...


P/S:Korang bagi je pape yang korang rase berkaitan... Komen atau hantar email kat kiter ek... Thankx....

8 orang bersuara:

+akufobia+ on March 16, 2009 at 1:21 PM said...

membantu mendapatkan maklumat dengan lebih cepat.mendapat pelbagai sumber maklumat dengan banyak+mudah.menjimatkan masa.dll.kiki.malas lagi nak fikir.ngee.

criterkiter said...

+akufobia+, itu pon dah membantu... Terima kasih banyak2 ek...

Marukatsu on March 17, 2009 at 9:52 PM said...

Hi,criterkiter
I see your blog.
I mean, I just see.
Because I can't read!
Have a nice day!

criterkiter said...

Marukatsu, even you only see, IT'S OK!!
Thank you for coming..

Anonymous said...

kecemerlangan:suatu puncak yang tinggi dan gah untuk dicapai

criterkiter said...

Sape anonymous ni ek?? Anyway, thank you..

iena on March 19, 2009 at 11:16 AM said...

ermm..
da best way is try to find them in kamus dewan bahasa dan pustaka..
=))

criterkiter said...

Tapi kiter takde kamus tu... takde duit nak beli.. huhuhu...

Post a Comment

 

criterkiter Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template