TOLONG KITER

Tolong!!! Tolong!!! Kiter nak mintak tolong kat kengkawan sumer... Hari Isnin ni (23/02/2009), kiter akan mewakili kelas kiter dalam satu pertandingan perbahasan... Tajuknye "Superman Lebih Hebat Daripada Ultraman"... Jangan tanya kiter kenapa tajuknye pelik... Sebab kiter pon tak pasti sebabnyer... Kiter tak berape tengok sangat la citer tu... Jadi kiter tak tau ape kelebihan dan kelemahan diorang.... So, kiter nak mintak tolong sangat kat kengkawan... Berikan senarai kelebihan dan kekurangan Superman dan Ultraman.... Plez.... Diulangi, TOLONG BERIKAN SENARAI KELEBIHAN DAN KEKURANGAN ULTRAMAN DAN ULTRAMAN... Kiter tau ramai kengkawan yang layan citer ni kan... So, tolong ek....


P/S: Diingatkan, ada pepatah mengatakan, MEMBANTU INTAN ADALAH AMALAN MULIA.... Ni pepatah ciptaan sendiri... Huhu...

6 orang bersuara:

INTAN on February 21, 2009 at 11:42 PM said...

hahaha...lawaknya tajuk debate ni...

kelebihan superman
1) dia wartawan
2) badan dia lebih berotot
3) dia nampak lebih macho

kekurangan superman
1) dia pakai spender kat luar
2)

kelebihan otomen
1) dia ramai adik beradik yg lain..otomen 3, daiya, naina...byk lagi

kekurangan otomen
1) klu dia lemah..lampu dia kaler merah...time ni musuh leh tau kata dia makin lemah...

tu aje yg mampu d fikirkn..hehe

criterkiter on February 21, 2009 at 11:55 PM said...

Tq banyak2 kak intan...

inn on February 22, 2009 at 8:29 AM said...

kelebihan superman
dye xpayah nak charge..hihi
yelah kalau otomen sikit2 nanti kne bg lampu suh charge..

pastue dye handsome:)
pastue dye berani buat fesyen yang orang laki len xkan berani buat iaitu pakai sepender kat luar.

lagi dye leh pancarkan sinar merah..dan panas tue

kelemahan dye
dye xde kawan nk tolong dye

kelebihan otomen
pakaian dye smart la dari superman tuh
dye pakai topeng jadi xramai tahu sape dye
dye kuat berusaha xpatah semangat

kekurangan dye
kena charge sb lemah
pastue sbab dye pakai topeng kita xtahu reaksi muka dye..

tue je kot?

criterkiter on February 22, 2009 at 3:00 PM said...

Inn, trime kasih banyak2....

ToKMoH RAMLi on February 22, 2009 at 8:30 PM said...

kekuatan kedua2 nye!!! sbb due2 lelaki!!
kelemahan kedue2 nye!! sbb due2 kalah dgn pompuan..

intan on March 1, 2009 at 9:34 AM said...

Haha!!! ToKMoH bagi isi yang len dari yang len...

Post a Comment

 

criterkiter Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template