My Favourite Animation Series

Kiter minat
dengan siri animasi yang bertajuk "Hagemaru"... Criter hagemaru ni mengisahkan tentang kanak2 yang bernama Hagemaru dan berumur 10 tahun.. Dia berasal dari sebuah keluarga yang berperangai pelik... Mereka sangat kedekut.. Kalau kengkawan tengok, memang dahsyat la tahap kekedekutan mereka... (bahasa ape ni..) Memang dahsyat giler... Hagemaru ni seorang yang nakal jugak.. Dia ala2 macam Shin Chan gitu... Tapi kiter suka tengok... Kelakar sangat... Kadang2 terfikir gak, wujud ke manusia macam ni dalam dunia nyata????? Walaupun berperangai pelik, Hagemaru ni comel taw.... Cara dia bercakap pun comel... Kiter suka dengar dia bercakap... Dia cuma ade sehelai je rambut atas kepala dia... Dia suka jelirkan lidah...

Selain tu, kiter minat gak tengk criter "Detective Conan"... Kiter memang minat criter yang berunsur penyiasatan,misteri dan criter seram... Rasenye criter ni, kiter tak payah terangkan panjang lebar la ye... Coz kiter rase sume orang da tau pasal criter ni... Memang best la... Conan pun agak comel... Kiter teringin nak mempunyai kebijaksanaan cam Conan@Shinichi dan jadi penyiasat yang hebat... Best nyer.... Wujud jugak ke orang sebijak dia dalam kehidupan sebenar???? Kalau betul ade, kenalkanlah diri kat kiter... Kiter nak belajar ilmu penyiasatan dari orang tu... Dan menjadi penyiasat yang terkenal... Huhuhu.... Nantikanlah kemunculan wira baru anda...."DETECTIVE INTAN"... Sedap gak nama tu... Hehehe...

P/S:Kedua-dua criter ni ade ditayangkan di Astro Ceria saluran 611...(terasa cam kanak2 la pulak...) Alamak, dah ter promote astro ceria la... Harap2 takde la pihak yang saman kiter... Huhuhu... Jangan risau, lain kali kiter promote saluran tv lain plak ek... Hehehehe... Korang plak minat criter ape????

7 orang bersuara:

INTAN on January 29, 2009 at 8:20 PM said...

anak2 akak pun gemar hegimaru ni...akak pun minat jugak!!!

ahmadmadara on January 29, 2009 at 9:55 PM said...

Skrng hagemaru disiarkan dimana ya..?? kangen nih ama filmnya...

criterkiter on January 30, 2009 at 7:14 AM said...

Kak Intan, bila tv terpasang nanti, yang khusyuk tengok bukan anaknya tapi mama nya... Hehehe...

criterkiter on January 30, 2009 at 7:15 AM said...

Ahmadmadara, di Astro Ceria ada disiarkan... Saluran 611...

Ain on February 1, 2009 at 2:32 PM said...

Kita pun minat criter hagemaru ngan detective conan... Criter2 tu adalah antara criter animation yang paling kita minati... He3

Diyanah on March 13, 2009 at 6:51 PM said...

Intan mcm kanak2... hehe..tp citew 2 mmg syok..

criterkiter said...

Diyanah, biase la... Huhu..

Post a Comment

 

criterkiter Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template