Thank You, Teacher....

Mase tu,sorang guru praktikal kiter terpakse pegi coz, dah tamat tempoh beliau mengajar kitorang....Beliau ajar kiter English.... Name beliau Teacher Mimie.... Salah sorang penuntut kat Universiti Kebangsaan Malaysia... Beliau seorang yang baik.. sebab,setiap kali habis kelas je,mesti bagi kitorang gule2...best....



                                 Ni cenderahati terakhir yang T.Mimie bagi.....

                                   (penanda buku & makanan ringan...)  







Tiga2 ni hadiah yang kitorang bagi kat T.Mimie....

Dan kitorang masukkan ke dalam beg ni....































Ni mase putri (penolong kelas), serahkan hadiah2 tadi kat T.Mimie.....



                             Ni plak Edha (ketua kelas) time bagi kad kat teacher...

Kitorang bagi bentuk muka harimau sebagai tanda kitorang dari 
SMK Telok Panglima Garang.....
                               Cube teka ape isinyer?????????????????????

 
Ni la isinyer....tandatangan & ucapan dari kitorang sekelas...
  
Kitorang bagi t.Mimie kek jugak taw...
                            

Kitorang nyanyi sementare tunggu t.mimie potong kek...
Semue cam bertahun tak makan...
 
Kiter sempat berposing ngan t.Mimie time tu....
THANK TOU TEACHER!!!!! FOR EVERYTHING.....
WE WISH YOU SUCCESS SELALU....

2 orang bersuara:

Cik NAH on August 9, 2008 at 6:39 PM said...

best jadi cikgu camni...

criterkiter on August 10, 2008 at 8:19 AM said...

Secara tak langsung, kiter dah promote profession perguruan rupenyer...Lepas ni, ramai2 lah jadi cikgu...huhu...

Post a Comment

 

criterkiter Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template