BBQ

Citernye camni... 14 Jun mase tu, ostel kiter ade wat majlis barbeque (betul ke kiter eja ni ek..).. atau lebih dikenali sebagai BBQ... Syok... semue makanan kitorang masak@panggang sendiri... Walaupon penat,tapi bile dah makan, memeng rase puas r...coz masak sendiri.. Mase tu, semue form pakai baju len2 colour@pattern.. Ni junior2 kiter... budak form 1... Dyorang pakai t-shirt putih tudung hitam.......



Ha...yang ni member2 kiter... budak form 2... Dyorang pakai t-shirt sekolah ngan tudung putih@cream.....(kiter pon pakai camni gak....) Tapi yang baju pink kat belakang tu, sesat..



Ni plak senior form 3...... Korang nampak kan, dyorang pakai baju kaler ape... Serba merah... Kalau LEMBU nampak ni...dah kena tanduk...huhu...(,")



Ni senior2 form 5...pakai baju kaler bendera selangor...(MU la...)...

Prasan tak, gambar senior form4 takde... coz time kiter ngah tgkap gambar, dyorang busy uruskan majlis ni...sebab tu r gambar dyorang takde....Cyan...Kwang3...





Yang ni antara makanan yang kitorang makan.....semue masak sendiri taw... Tapi buah anggur tu tak r....hehe... Lepas makan, setiap form kene wat persembahan....ni antare muke2 time tengah tengok performance form len...

2 orang bersuara:

zarana on March 14, 2009 at 10:15 PM said...

waahhh!!!!cun2 lar bdk2 ostel nyew... lg2 form 2 thun 2008...hehehe..

criterkiter on March 15, 2009 at 9:23 AM said...

Zarana, awak tu form 2 waktu tu... Sebab tu cakap camtu.. Tapi, kiter rase form3 2009 lagi comel2 daripada form2 2008

Post a Comment

 

criterkiter Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template